Jak dokonywać zamówień? – przyśpieszony pordadnik

UWAGA!!

ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TYLKO DO 18 GRUDNIA!

Cześć!
Poniżej prezentujemy jak powinny wyglądać Wasze zamówienia, by przyśpieszyć cały proces przygotowania i dostarczenia paczki, oszczędzając Wasz i nasz czas. Dlatego w pierwszej wiadomości odnośnie zamówienia proszę od razu zawrzeć:

  1. Najważniejsze, adres dostawy (koniecznie podając miasto). Bez tego nie jesteśmy w stanie określić kiedy będzie dostawa (a to pytanie powtarza się najczęściej).
  2. Od razu podać jakie produkty miałyby być dostarczone i w jakiej ilości. Pozwoli to nam od razu sprawdzić dostępność produktów.
  3. Napisać jaka metoda płatności Państwa interesuje. Dostępne na ten moment:
    1. Gotówka (tylko przy dowozie na terenie miasta)
    2. Płatność z góry (przelew tradycyjny)
    3. Płatność Blik na numer telefonu
  4. Zamówienia zbierane są do godziny 10:00, zamówienie złożone po tym czasie
    (np. o godzinie 15:00), są wysyłane następnego dnia.
  5. JEŻELI PRZEBYWASZ NA KWARANTANNIE, POINFORMUJ NAS O TYM!

Jak powinno wyglądać przykładowe zamówienie:
Adres
: Poznań, ul. Grunwaldzka 111
Zamówienie: (tutaj należy wprowadzić zamawiany towar)
Premix DosBros Granat Limonka 5 szt
Grzałka Smok Stick V8 T8 0,15Ω 5 szt
Shot nikotynowy 18mg 5 szt
Sposób płatności: Płatność z góry

Wysyłka:
Paczkomat od 12 zł
Kurier pod drzwi od 15 zł

Kosz transportu w miastach które są nasze salony jest darmowy z wyjątkiem:
Bydgoszcz: os. Fordon – 30 zł;
Przy zamówieniu za min. 100 zł koszt dostawy 20 zł;
Przy zamówieniu za min. 200 zł koszt dostawy gratis!

Południe Poznania: os. Wilda, os. Rataje, os. Górczyn, Łazarz, Franowo koszt dostawy 15 zł;
Przy zamówieniu za min, 100 zł koszt dostawy gratis!

Na terenie Wągrowca i Chodzieży koszt dostawy gratis!

Dostawa na terenie miast:
Rogoźno, Skoki, Murowana Goślina, Margonin, Budzyń, Szubin, Nakło nad Notecią, Kcynia
dostawa gratis, czas dostawy to średnio od jednego do trzech dni roboczych.

CloudClub a SARS-CoV-2 – oficjalne stanowisko

Dzień dobry!

Jesteśmy otwarci. To tak na wstępie, gdyż ciągle pytacie czy zastaniecie nas w pracy.

Z powodu panującego wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 wprowadzamy stopniowo coraz ostrzejsze środki ostrożności. Na tą chwilę to chociażby ścianki działowe przy naszych ladach, jak i zaostrzenie aktualnych norm, które wcześniej wprowadziliśmy. Chcielibyśmy jednak żeby to nasi klienci byli jak najbardziej ostrożni, a w miarę możliwości #zostaćwdomu. Jeżeli dokonujecie zakupów prosimy by zaopatrzyć się na dłuższy czas, by jak najrzadziej nas odwiedzać.

CloudClub Bydgoszcz.

Prosimy również pamiętać o aktualnych normach panujących na sklepach:

  • W sklepie może znajdować się maksymalnie DWOJE klientów, w tym samym czasie!
  • Kategoryczny zakaz vapowania w sklepie!
  • Prosimy o zdecydowane i w miarę możliwości szybkie zakupy (katalog dostępny na tej stronie, w razie pytań pisz do Nas bezpośrednio) .
  • Zakaz bezpodstawnego przesiadywania w sklepie.
  • Zakaz zakupów grupowych (prosimy by w sklepie były tylko osoby zainteresowane kupnem, osoby towarzyszące, prosimy by zostały na zewnątrz)
  • NIE WYMIENIAMY ZESPOŁÓW GRZEWCZYCH ORAZ NIE MIESZAMY, NIE ZALEWAMY I NIE POKAZUJEMY JAK PACHNĄ PŁYNY (próbki również zniknęły)

Zachowaj szczególną ostrożność:

  • nie używać sprzętu innych osób (nawet najbliższych znajomych), jak i nie użyczać swojego sprzętu
  • starać się trzymać swój sprzęt w miarę higienicznych warunkach (nie zostawiać go w miejscach publicznych i ogólnodostępnych)
  • w miarę możliwości częściej czyścić swój sprzęt (tu polecamy najlepiej wszystko co zawiera alkohol wysokoprocentowy, np. chusteczki z alkoholem)
  • pamiętać o dezynfekcji ustnika

Pozdrawiamy serdecznie. Życzymy dużo zdrowia i cierpliwości w tym ciężkim okresie.

Zespół CloudClub

Start CloudClub.pl !

Cześć! Miło Cię widzieć!

Przygotowaliśmy dla Was stronę z dostępnym asortymentem, by oszczędzić i Wam i sobie czasu. Jednakże jak dobrze wiecie, w każdym Naszym sklepie towar może nieco się różnić. Dlatego prosimy by przed wyjściem do któregoś z Naszych lokali, zapytajcie o dostępność! Czy to przez Nasze media społecznościowe, czy formularz kontaktowy na stronie.

Przypominamy że strona jest w ciągłej budowie i będzie na bieżąco aktualizowana!

Życzymy miłego dnia!